Tilmelding til DM I PARLOUR & DM I RESTAURANT MAGI 2020

Dato: 13. Juni 2020

Venue: Teatret Svalegangen, Rosenkranzgade 21, 8000 Aarhus C.

Sale: Lille Scene til Restaurant Magi ved borde (max 65 pub. 9 borde á 5 pub.) og Ny Sal (max 130 pub.)

GET IN

Deltagere i DM i Parlour Kl. 12.00 d. 13. Juni 2020

Deltagere i DM i Restaurant Magi (senest) kl. 15.00

Dagsplan

12.00-15.30 Tekniske prøver i Ny sal og på Lille Scene

15.30 Dørene åbnes for publikum til Restaurant Magi

16.00 Dm i Restaurant Magi

18.00 (ca.) slut

19.00 Dørene åbnes for publikum til Ny Sal

19.30 DM i Parlour

21.30 (ca.) Publikum lukkes ud.

TEKNISKE PRØVER Alle deltageres acts gennemgås med teknikere i NY SAL, så vi sikrer en god afvikling og bedst mulige oplevelse for både deltagere og publikum. De gennemgås i den rækkefølge de kommer i om aftenen. De tekniske prøver styres af Produktionschef Morten Birk, Tonemester Anton og Showleder Mette Rønne. Deltagere i Restaurant Magi har ikke tekniske prøver, men mulighed for at være på Lille Scene og tjekke rummet.

BACKSTAGE Alle deltagere ved DM i Restaurant Magi har adgang til et backstagerum med bad og toilet. Alle deltagere ved DM i Parlour har adgang til et backstagerum med bad og toilet frem til showstart. Under showet opholder deltagerne sig i salen bag publikumsopbygningen.

LYD Hvis du har brug for at afspille noget lyd i forbindelse med dit act, så skal filen sendes til anton@svalegangen.dk senest d. 4. juni. Filformatet skal være Mp3, acc eller wav. Oplys navn og telefonnummer når du sender filen.

PROJEKTION PÅ LÆRRED (gælder ikke Restaurant Magi) På scenen vil der være placeret et bord med et kamera hængt ovenfor, for dem som har brug for at få projiceret deres act på lærred.

SÆRLIGE ØNSKER TIL TEKNIK Scenen i Ny Sal vil være belyst med almindeligt scenelys som dækker hele sceneområdet. Lille Scene er belyst med almindelig hyggelig cafebelysning under Restaurant Magi. Hvis du har brug for noget særligt under dit act, så noter det i listen over dine behov. Bemærk valget af ordet ’ønsker’ 😉

TAK Vi på Teatret Svalegangen glæder os enormt til at have jer på besøg. Vi elsker at være med til at præsentere tryl for Aarhusianerne. Det er en genre indenfor scenekunst vi gerne vil være med til at fremhæve og hylde.

TILMELDING

DEADLINE for tilmelding d. 15. april 2020

Navn:

Email:

Telefon:

Deltager i: ☐DM i Restaurant Magi. ☐DM i Parlour

Tekniske behov: ☐Projektor ☐Mikrofon + stativ ☐Headset ☐Afspilning af lyd

Særlige ønsker til teknik: (Gælder både lyd, lys, bord, stol som du ønsker at bruge. Noter også gerne hvad du selv medbringer)

_______________________________________________________________

Ultrakort information om dig som tryller. Den skal bruges af aftenens vært, så du bliver præsenteret bedst muligt. Herunder også det kunstnernavn du gerne vil præsenteres under:

_______________________________________________________________

Ved tilmelding siger deltagere ja til at deltage i dagsplanen, møde klar til tekniks prøve og overholde deadlines for indsendelse af lydfiler.

TILMELDINGEN sendes til Emil Rosendahl på E-Rosendahl@ hotmail.com senest d. 15. april. 2020